Archiwum aktualności - 2009 / 2010 | Zobacz inne lata

Warsztaty w Kuraszkowie2009-12-15

Warsztaty Samorządu Uczniowskiego odbyły się w dniach 30 listopada-1 grudnia 2009 roku i tak , jak zwykle w Kuraszkowie.

Kuraszków znajduje się 2 km od Obornik Śląskich. Do Obornik Śląskich, pojechaliśmy tam pociągiem. Od razu poszliśmy na pizzę. Gdy już byliśmy syci, ruszyliśmy w dalszą drogę czyli do naszego schroniska w Kuraszkowie.

Na miejscu rozpakowaliśmy się, napiliśmy się herbaty i zaczęliśmy warsztaty. Tematem warsztatów były "Sposoby uczenia się". Pani Sylwia Szczęsna-Cichoń, opiekun Samorządu Uczniowskiego naszej szkoły, pokazywała nam różne sposoby łatwiejszego i szybszego uczenia się. Przed ćwiczeniami robiliśmy krótki test, z którego miało wyniknąć czy jesteśmy wzrokowcami, słuchowcami czy typem działającym. Następnie Pani rozdała nam karteczki z przykładami uczenia się, a my następnie musieliśmy je w grupach przedstawić. Potem wspólnie je omawialiśmy. W przerwie zjedliśmy kolację, którą przygotowaliśmy z przywiezionych przez siebie smakołyków. Po posiłku Pani Sylwia pokazała nam, jak można nauczyć się szybkiego czytania. Zrobiliśmy także kilka ćwiczeń dotyczących szybkiego czytania. Po zajęciach poszliśmy spać.

Drugiego dnia, po śniadaniu , spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę do Obornik Śląskich. Mieliśmy przed sobą 2 km, jednak w tę stronę było łatwiej, ponieważ droga prowadziła z górki i nie mieliśmy tak ciężkich plecaków z prowiantem. Gdy dotarliśmy do Obornik Śl. zostało nam jeszcze trochę czasu, więc poszliśmy na małe zakupy i gorącą herbatę. Następnie poszliśmy na dworzec. Pociąg przyjechał zaraz potem. Do Wrocławia dotarliśmy w pół godziny. Gdy wysiedliśmy z pociągu poszliśmy na przystanek tramwajowy i przyjechaliśmy do szkoły.

To był naprawdę fajny wyjazd!!!!!!!

Zobacz inne...
Informacje o szkole
Aktualności, bieżące informacje
Akty prawa szkolnego, dokumenty do pobrania
Szkolne programy oraz projekty
Krasnal Ołbiniusz
Patron szkoły, Piotr Włostowic
Zdolni
Informacje o uczniach i dla uczniów
Informacje dla rodziców
Informacje o nauczycielach i innych pracownikach szkoły
Szkolna biblioteka
Pedagog i psycholog szkolny
Świetlica i stołówka szkolna
Informacje o organizowanych konkursach
Prace naszych uczniów
Galeria zdjęć
Ciekawe strony, które warto odwiedzić
Archiwalne aktualności, informacje z ubiegłych lat są wspaniałą kroniką wydarzeń szkolnych
Podsumowania, statystyki, informacje o autorach